loading...

.:: عــشق پـنـهان ::.

  هیچ وقت به خدا نگو یه مشکل بزرگ دارم   به مشکل بگو من یه خدای بزرگ دارم …     *     اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا     *  

بـه نـام خــدا

برای ارتباط با مدیر سایت با ایمیل زیر در تماس باشید

Aqmare_Monire@Yahoo.Com


https://rozup.ir/view/1523978/aqmare-tel.jpg 


ADS

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور یادواره شهدای مسگر آباد ( 5 خرداد 97 ) 0 326 admin
سخنرانی جدید رائفی پور در مورد فتنه سال 98 (26 فروردین 1398) 0 322 admin
سخنرانی استاد رائفی پور 17 اسفند 94 دانشگاه علامه طباطبائی 0 1271 admin
سخنرانی استاد رائفی پور-18 آبان 94-تهران 0 1127 admin
سخنرانی استاد رائفی پور دانشگاه علوم پزشکی تبریز 19 مهر 94 0 1037 admin
سخنرانی استاد رائفی پور مهر ماه 94 تهران 0 1323 admin
سخنرانی استاد رائفی پور 10 اردیبهشت 94 مشهد مقدس 0 901 admin
سخنرانی استاد رائفی پور 10 آبان 1394 قائم شهر 0 1030 admin
سخنرانی استاد رائفی پور 22 اردیبهشت 1394 کرمانشاه 0 973 admin
سخنرانی استاد رائفی پور 8 آبان 1394 دانشگاه علوم پزشکی بابل 0 1045 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور در مهدیه ساری 10 آبان 1394 0 949 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور 2 مهر 1394 شهرستان نسا 0 1002 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور روز تاسوعا 0 1065 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور تهران یکشنبه 5 مهر ماه 1394 0 1055 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور 24 مهر1394 هیئت فاطمیون کرج 0 1049 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور9تیر1394 شهر قدس 0 988 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور فاجعه منا-مشهد مقدس(۱۱و۱۲مهر۹۴) 0 1075 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور22شهریور 94 اردبیل 0 1014 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور 4مهر94 تهران 0 1032 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور 1394/06/19بیجار 0 1045 admin

 

هیچ وقت به خدا نگو یه مشکل بزرگ دارم

 

به مشکل بگو من یه خدای بزرگ دارم …

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

خدایا! به هر که دوست میداری بیاموز که:عشق از زندگی کردن بهتر است.

 

و به هر که دوست تر میداری بچشان که:دوست داشتن از عشق برتر ..

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

ماه من ، غم و اندوه اگر هم روزی ، مثل باران بارید یا دل شیشه ای ات ، از لب پنجره عشق زمین خورد و شکست با نگاهت به خدا ، چتر شادی وا کن و بگو با دل خود:

 

که خدا هست هنوز …

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آنرا از تو گرفتند. عشق بورز به آنها که دلت را شکستند. دعا کن برای آنها که نفرینت کردند. درخت باش برغم ِ تبرها، بهار شو و بخند که خدا هنوز آن بالا با ماست …

 

 

.

 

.

 

اس ام اس مذهبی نیایش با خدا

 

 

*

 

 

نام آفتابگردان که میاد همه را به یاد آفتاب می اندازد،نام انسان که میاد آیا کسی را به یا خدا می اندازد؟

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

دلم برای جنگ های لوله خودکاری ، دلم برای شیطنتهای کودکی و ایستادنهای مکرر پشت در دفتر دلم برای معلمهایی که عاشقانه آزردنم وعشقهایی که بی بهانه آزردمشان و از همه بیشتر دلم برای خدا تنگ شده…

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

هرگاه خداوند تو را به سوی پرتگاه هدایت کرد ، به او اعتماد کن زیرا یا تو را از پشت خواهد گرفت یا به تو پرواز را خواهد آموخت…

 

*

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

 

حضور هیچ کس در زندگی ما اتفاقی نیست،

 

خدا در حضور هر کسی رازی نهفته ،

 

خوش آن روزی که دریابیم راز این حضور را …

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

 

کاش خدا ۳ چیز را نمی آفرید ( غرور – دروغ – عشق ) تا هیچ گاه کسی سر غرور به دروغ دم از عشق نزند …

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

درگاه تو قبله سجودم / زنده به وجود تو وجودم

 

خواهم که همیشه زنده مانی / خود بی تو مباد زندگانی

 

یا رب،ز جمال این جهاندار / آشوب و گزند را نهان دار

 

هر در که زند،تو ساز کارش / هرجا که رود،تو باش یارش

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

هیچگاه دلت را به روزگار مسپار که دریایی از ناامیدی هست . دلت را به خدا بسپار که دریایی از امید هست

 

 

*

 

س ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

سحرگاهان که عرش کبریایی می سراید

 

نغمه توحید ، تو که آهسته می خوانی

 

قنوت لحظه هایت را میان

 

ربنای سبز دستانت ؛ دعایم کن

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ، او جانشین همه ی نداشتن های من است .

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

خدا به من زیستی عطا کن که در لحظه ی مرگ ، به بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کردم ، سوگوار نباشم .

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

گاهی وقتها از نردبان بالا می روی تا دستان خدا را بگیری

 

غافل از اینکه خدا پایین ایستاده و نردبان را محکم گرفته که تو نیفتی

 

 

.

 

.

 

اس ام اس مذهبی/اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد : او می گوید آری و هرچه می خواهی به تو می دهد. او می گوید نه و چیز بهتری به تو می دهد. او می گوید صبر کن و بهترین را به تو می دهد

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

به کعبه گفتم تو از خاکی منم خاک چرا باید به دور تو بگردم؟! ندا آمد تو با پا آمدی باید بگردی برو با دل بیا تا من بگردم

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

جز توکل بر خدا ، سرمایه ای در کار نیست

 

هر که را باشد توکل ، کار او دشوار نیست

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

نازنین قصه نخور، قصه نویس تو خداست / نارفیقند همه، تنها رفیق تو خداست…

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

ار پشت تمام ناکامیها خدایی است که داشتنش جبران همه نداشتن هاست.

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

آه خدا ؛ گفتم خسته ام ، گفتی : لا تقنطوا من رحمة الله … از رحمت خدا ناامید نشوید ( زمر ۵۳) گفتم : هیچ کس نمیدونه توی دلم چی میگذره ، گفتی : ان الله بین المرء و قلبه … خدا حائل است میان انسان و قلبش (انفال ۲۷) ، گفتم : هیچ کسی را ندارم ، گفتی: نحن أقرب إلیه من حبل الورید … ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم (ق ۱۶) ، گفتم : ولی انگار اصلا منو فراموش کردی ! ، گفتی : فاذکرونی اذکرکم … منو یاد کنید تا یا شما باشم (بقره ۱۵۲)

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است ، آن لحظه که دیده ات ز اشکی خیس است ، یاد آر که محتاج دعایت هستم

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

مطمئن باش ، حرفهایت هرچند تکراری باشد ، یکی هست که به آنها گوش میدهد آن کسی نیست جز خدا . . .

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

از خدا می خواهم که آنچه را که شایسته توست به تو هدیه دهند نه آنرا که تو آرزو داری ! زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار

 

 

*

 

 

اس ام اس های مذهبی / اس ام اس نیایش با خدا

 

 

*

 

عشق یعنی اشک توبه در قنوت،

 

خواندنش با نام غفار الذنوب

 

عشق یعنی چشمها هم در رکوع،

 

شرمگین از نام ستار العیوب

 

عشق یعنی سر سجود و دل سجود،

 

ذکر یارب یارب از عمق وجود

 

درباره اس ام اس ,
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 07 اسفند 1393 زمان : بازدید : 234 نویسنده : AbdolAzim_Admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1783
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 709
  • بازدید ماه : 709
  • بازدید سال : 17,004
  • بازدید کلی : 2,028,118
  • آمار