loading...

.:: عــشق پـنـهان ::.

پاسخ مایکل به نامه رهبر ایران برای جوانان اروپاسلام...من مایکل هستم و از انگلستان برایتان نامه مینویسم من بعد از خواندن این بخش از نامه شما کنجکاو شدم و در یوتیوب واژه ی \"گلوله خوردن دختر جوان به خا

بـه نـام خــدا

برای ارتباط با مدیر سایت با ایمیل زیر در تماس باشید

Aqmare_Monire@Yahoo.Com


https://rozup.ir/view/1523978/aqmare-tel.jpg 


ADS

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور یادواره شهدای مسگر آباد ( 5 خرداد 97 ) 0 326 admin
سخنرانی جدید رائفی پور در مورد فتنه سال 98 (26 فروردین 1398) 0 322 admin
سخنرانی استاد رائفی پور 17 اسفند 94 دانشگاه علامه طباطبائی 0 1271 admin
سخنرانی استاد رائفی پور-18 آبان 94-تهران 0 1127 admin
سخنرانی استاد رائفی پور دانشگاه علوم پزشکی تبریز 19 مهر 94 0 1037 admin
سخنرانی استاد رائفی پور مهر ماه 94 تهران 0 1323 admin
سخنرانی استاد رائفی پور 10 اردیبهشت 94 مشهد مقدس 0 901 admin
سخنرانی استاد رائفی پور 10 آبان 1394 قائم شهر 0 1030 admin
سخنرانی استاد رائفی پور 22 اردیبهشت 1394 کرمانشاه 0 973 admin
سخنرانی استاد رائفی پور 8 آبان 1394 دانشگاه علوم پزشکی بابل 0 1045 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور در مهدیه ساری 10 آبان 1394 0 949 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور 2 مهر 1394 شهرستان نسا 0 1002 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور روز تاسوعا 0 1065 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور تهران یکشنبه 5 مهر ماه 1394 0 1055 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور 24 مهر1394 هیئت فاطمیون کرج 0 1049 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور9تیر1394 شهر قدس 0 988 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور فاجعه منا-مشهد مقدس(۱۱و۱۲مهر۹۴) 0 1075 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور22شهریور 94 اردبیل 0 1014 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور 4مهر94 تهران 0 1032 admin
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور 1394/06/19بیجار 0 1045 admin

پاسخ مایکل به نامه رهبر ایران برای جوانان اروپاسلام...من مایکل هستم و از انگلستان

برایتان نامه مینویسم من بعد از خواندن این بخش از نامه شما کنجکاو شدم و در یوتیوب

واژه ی "گلوله خوردن دختر جوان به خاطر اعتراض" را سرچ کردم و راستش

از چیزی که پیدا کردم هم شوکه شدم و هم کمی گیج شدم...آیا شما دختری به

اسم "ندا" میشناسید؟ در توضیحات این فیلم در یوتیوب دقیقا همین چیزهایی که شما

در نامه تان اشاره کرده بودید آمده بود، اما محل آن را به جای اسرائیل، تهران

نوشته بود. به هر حال در نامه ی بعدیتان برایم در مورد این فیلم بنویسید چون واقعا

کنجکاوم بدانم که چرا یک دختر جوان به خاطر اعتراض باید گلوله بخورد و بمیرد.

من با شما در این مورد کاملا موافق هستم که چنین عملی از م صادیق تروریسم

است و امیدوارم که مرتکبین آن به سزای خود رسیده باشند. در نامه تان از پرخاشگری

و بی بند و باری اخلاقی در فرهنگ ما انتقاد کرده بودید. راستش کسانی که

من اینجا میشناسم همگی انسانهایی آرام و مهربان هستند و حتی در هنگام بروز

تصادفات هم معمولا مودب و خویشتندار هستند. احتمال میدهم شما تجربه ی

بدی از سفر به کشورهای غربی داشته اید و من از این بابت متاسفم... برایم بنویسید

که آخرین بار کی به غرب سفر کردید و چه اتفاقی افتاد؟ در مورد بی بند و باری

راستش من متوجه منظور شما نشدم...در کشور ما روابط آزاد تا وقتی مبتنی بر

احترام و نیاز و خواست دو طرف باشد مساله ای پذیرفته شده است و کسی را بابت

آن بازخواست و یا قضاوت نمیکنن د. ما در اینجا قوانین سختگیرانه ای در مورد

زندگی خصوصی آدمها نداریم. یک مسلمان اینجا همانقدر آزاد است که کسی که به

خدا باور ندارد و هر دوی اینها در کشور من مطابق فکر و سلیقه ی خود زندگی میکنند.

مایلم بدانم در کشوری که شما رهبر آن هستید اوضاع چطور است؟ در این مورد هم

حتما برای من بنویسید. در بخش دیگری از نامه تان پرسیده بودید چرا یک جوانی

که در اروپا به دنیا آمده و بزرگ شده است باید به گروههایی مثل داعش بپیوندد

و به اعمالی خشن و بی رحمانه دست بزند و نتیجه گرفته بودید که اینها ثمره ی

زندگی در محیط فرهنگی ناسالم و پر ازخشونت غرب است... تا جایی که من

میدانم درصد بسیار کمی از کسانی که در سوریه به داعش و سایر گروههای درگیر

پیوسته اند از کشورهای غربی به آنجا رفته اند که تازه همانها هم تحت تاثیر تعلیمات

و آموزه های بنیادگرایانه ی اسلامی جذب این گروه ها شده اند ...با فرمول

شما از انجا که بقیه ی کسانی که هر روز در سوریه و عراق مرتکب خشونت

و جنای ت میشوند همه ی عمر در محیط ها و کشورهای اسلامی زندگی کرده اند باید

نتیجه گرفت که فرهنگ اسلامی فرهنگی ناسالم و پر از خشونت است. نمیدانم

شاید هم جایی دارم اشتباه میکنم که خواهش میکنم در این صورت من را راهنمایی کنید

.. راستی من این نامه را میدهم به پیتر...اینکه دیگر آن را چطور به دست شما میرساند

را من نمیدانم. به هر حال پیتر حتما یک راهی پیدا میکند... به امید دیدار...

مایکل. شفیلد – "۲۰۱۵/۳۰/۱۱

 

پـاسـخ شـایـعـه

1. نبودن نسخه فارسی یا انگلیسی نامه در هیچ منبع معتبری، آشنایی و تسلط

جوان خیالی انگلیسی با شبهات و ادبیات روز ایران و... دلیل جعلی بودن

نامه و تنظیم آن با هدف تاثیرگذاری بر پیام مهم رهبر انقلاب است.

2. ابهامات و تناقضات زیادی در مرگ ندا آقا سلطان مانند خروج فوری نامزد

اسمی او از کشور و مصاحبه با بی بی سی 48 ساعت بعد از ماجرا، ملاقات

او با رئیس جمهور اسرائیل، تصویربرداری حرفه ای و با کیفیت ماجرا، تحت نظر بودن

ندا توسط دوربینها پیش از حادثه، شنیده نشدن صدای گلوله، پخش فوری حادثه از

بی بی سی و... دلایل نمایشی بودن این ماجرا در راستای پروژه کشته سازی فتنه 88 می باشند.

http://yon.ir/Nedaagha

3. مرگ ندا آقا سلطان با شهادت دختر فلسطینی قابل قیاس نیست؛ ندا در

اغتشاشات مشکوک توسط ضارب ناشناس تیر خورد، اما به دختر فلسطینی در

شرایط عادی و در کمال خونسردی شلیک شد و این سبک شهادت فلسطینیها توسط صهیونیستها بارها تکرار شده است.

http://yon.ir/Shotgirl

4. انگلیس از لحاظ آمار جرم و جنایت، دومین رتبه را در اتحادیه اروپا دارد و هر

دو دقیقه یک جرم در آن رخ می دهد! بالاترین آمار قتل، پنجمین رتبه سرقت،

مواد مخدر، طلاق و سوء استفاده جنسی از کودکان دلایل روشن پرخاشگری و خشونت در این کشور است!

http://yon.ir/jorm

5. نویسنده تلاش کرده اطلاعات رهبر انقلاب را به چالش بکشد، اما در رد آن همین

بس که «رادنی شکسپیر» استاد دانشگاه و تحلیل‌گر انگلیسی، نامه ایشان را عمیق،

پرحرارت و تحلیل دقیقی از دلایل ظهور داعش دانسته است!

http://yon.ir/tahlill

6. نابودی خانواده، بارداری دختران نوجوان، بیماریهای جنسی، میلیونها سقط

جنین، پورنوگرافی، قاچاق انسان، روابط جنسی معلمین، افراد میانسال، کشیشها

و... با نوجوانان، همجنسگرایی و... نمونه های غیرقابل انکار نتایج بی بند وباری در غرب است!

http://yon.ir/Fesaad

7. بدلیل اسلام هراسی، مسلمانان در غرب در معرض فشار و آزار از سوی دولتها و مردم هستند؛

قوانین ضد حجاب، ممانعت از ساخت مساجد، تعطیلی مساجد، حملات نژادپرستانه و... نمونه های روشن آن است!

http://yon.ir/Haras

8. اقلیتها در ایران طبق قانون اساسی، دارای حقوقی چون آزادی در مراسم و

تعلیمات دینی، داشتن معابد رسمی، تشکیل انجمن، نمایندگی مجلس، شركت در انتخاباتها و... می باشند.

http://yon.ir/Aghalliat

9. اعضای غربی داعش بیش از 6000 نفر برآورد شده اند که با توجه به فاصله زیاد

غرب تا سوریه و عراق، آمار بسیار بالایی می باشد! اتباع انگلیس

در جایگاه اول تا دوم اعضای غربی داعش قرار دارند!

http://yon.ir/Nafarat

10. خشونت مفرط و اسلام‌هراسی دولتی در اروپا، در جوانان مسلمان سرخوردگی

ایجاد کرده که مترصد احقاق حقوق از دست‌رفته خود هستند؛ این از مهمترین علل

گرایش جوانان اروپایی به محافل و تفکرات تکفیری حامی داعش است.

http://yon.ir/Jazzb

11. تبلیغات و عوام فریبی داعش در برخی کشورهای اسلامی با ادعاهایی چون

احیای حکومت اسلامی، از بین بردن مرزهای اسلامی، تاکید بر روایت تکفیری

از آخرالزمان و... عامل گرایش عده ای به این گروه می باشد.

http://yon.ir/jazbeslami

12. پس از این متن خیالی و جعلی، مطالعه واکنشهای حقیقی تعدادی از

جوانان غربی در آدرس زیر جالب خواهد بود:

http://yon.ir/Vakonesh

حق جو و حق طلب باشیم

منبع:شایعات

درباره شایعات ,
نظرات (0) تاریخ : دوشنبه 16 آذر 1394 زمان : بازدید : 218 نویسنده : Admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1783
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 475
  • بازدید ماه : 475
  • بازدید سال : 16,770
  • بازدید کلی : 2,027,884
  • آمار